Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Výpočet miezd zamestnancov podľa platných právnych noriem a predpisov, zdanenie naturálnych príjmov na základe predložených podkladov, firemné a externé zrážky z miezd zamestnancov a ich evidencia, odosielanie miezd na bankové účty zamestnancov atď.
Cieľom tréningu je osvojenie a zlepšenie si zásad úspešného vystupovania pred obecenstvom a poslucháčmi, efektívnych foriem sebaprezentácie, ako aj prezentácie svojej firmy a jej produktov.
Vypracovanie politiky Bozp ako kľúčového prvku riadenia v oblasti Bozp, vypracovanie, vedenie, udržiavanie a aktualizácia dokumentácie Bozp, zavedenie systému evidencie a vykonávania všeobecných a oborných školení v oblasti Bozp atď.
Identifikácia hlavných problémov a výhod obchodných procesov. Ľuďom sa po "odhalení" poskytne coaching zadarmo, je dôležité aby bol pre aj pre nich Mystery Shopping prínosom. Kombinácia Mystery Shoppingu a Coachingu sa veľmi dobre osvedčuje…
Definícia cieľov systému odmeňovania, vzťah finančných a nefinančných foriem odmeňovania na základe zhodnotenia súčasného stavu vo firme, vzťah medzi firemnou kultúrou, firemnými cieľmi a odmeňovaním ako nediskriminujúcim a rovnoprávnym nástrojom mot…
Stanovenie cieľov systému plánovania kariéry zamestnancov, aktívny prístup k výchove a výberu zamestnancov z interných zdrojov v prípade odchodu kľúčových zamestnancov, odporučenie nástrojov identifikácie kľúčových zamestnancov a foriem ich stabilizá…
Zhodnotenie súčasného stavu a stanovenie cieľov v oblasti vzťahov so zamestnancami, vplyv spôsobu zaobchádzania s jednotlivcami a skupinami na morálku a výsledky firmy, vzťahy jednotlivcov a tímov, hodnotenie úspešnosti systému zamestnaneckých vzťaho…
Definovanie cieľov internej komunikácie a odporučenie metód a nástrojov ich dosiahnutia (čo komunikovať, komu, ako často, akým spôsobom a pod.), určenie obsahu komunikácie pre jednotlivé kategórie zamestnancov (ciele firmy, plán a jeho plnenie, vonka…
Stanovenie cieľov systému riadenia výkonnosti zamestnancov, porovnanie a odporučenie vhodných systémov riadenia výkonnosti zamestnancov, implementácia nástrojov vybraného systému vrátane tréningu zapojených vedúcich zamestnancov atď.
Definovanie potrieb rozvoja zručností, schopností a skúseností s ohľadom na aktuálne ciele firmy a realitu trhu práce, špecifikácia individuálnych potrieb rozvoja zamestnancov (kľúčových či všetkých), príprava plánu tréningu a rozvoja s kalkuláciou n…
Stanovenie cieľov procesu adaptácie pre jednotlivé pracovné pozície (ako čo najrýchlejšie dosiahnuť efektivitu a produktivitu nového zamestnanca), odporučenie vhodných metód adaptácie (určenie rolí a zodpovednosti v procese rýchleho zapracovania) atď…
Analýza súčasného profilu spoločnosti (kto sme, prečo tu sme, čo sme dosiahli, produkty, postavenie na trhu a vnímanie zo strany zákazníkov a zamestnancov, štýl riadenia a komunikácie, štádium vývoja, organizačná štruktúra, firemná kultúra a pod.), d…
Vďaka prieskumom trhu, kvalitatívnym prieskumom a metódami ako focus group interview a hĺbkové individuálne interview je možné presne definovať potreby svojich klientov a náležite im prispôsobiť svoju obchodnú stratégiu.
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Obchodná značka navonok reprezentuje spoločnosť a produkt. Je preto nevyhnutné venovať jej náležitú pozornosť, či už v momente jej návrhu, alebo neskôr počas jej implementácie a ďalšom rozširovaní.