Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prejdeme aktivitami a kľúčovými procesmi personálneho manažmentu a definujeme jeho miesto v organizácii. Pomôžeme zefektívniť systémy a nástroje personálneho riadenia. Poskytneme informácie o najnovších trendoch v personálnom manažmente a praktické r…
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Účastníci si osvoja záväzné právne predpisy Zákonníka práce, ktoré k svojej práci potrebujú. Získajú námety na riešenie konkrétnych situácií, s ktorými sa v praxi stretávajú.
Pomôžeme spoznať silné stránky a zároveň účastníci budú mať možnosť spoznať v sebe bloky, ktoré bránia v žití spokojného života. Program sa do hĺbky zaoberá emóciami. Oboznámime účastníkov so širokou paletou techník, ktoré pomôžu zvládať vlastné emóc…
Zlepšíme a zefektívnime vzájomnú komunikáciu v tíme. Zaangažujeme účastníkov na rýchlejšom dosahovaní spoločných firemných cieľov. Zlepšia sa medziľudské vzťahy a sociálna komunikácia v tímoch.
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Poznať a zdokonaliť si emocionálne schopnosti a naučiť sa vhodne ich používať v pracovnom i osobnom živote. Porozumieť sebe i iným je základom pre ďalšie úspechy a spokojnosť.
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Dať veci do pohybu a dosiahnuť skvelé výsledky pomocou tímovej práce. Zlepšiť vzájomnú komunikáciu medzi jednotlivými členmi tímu. Napĺňať vízie a ciele svojej firmy.
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
Vedieť vypočítať a zhodnotiť základné ekonomické parametre, potrebné pre dosiahnutie maximálnej finančnej výkonnosti. Vyznať sa v základných finančných a ekonomických pojmoch.
Poznať základné techniky a metódy koučingu – účinného nástroja osobného rozvoja a zvyšovania výkonnosti.
Rozhodnúť sa pre systémové riešenia s dlhodobým efektom a získať energiu na nové ciele a výzvy, viac času a priestoru. Byť výkonnejší a ostať zdravý.