Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Našim hlavným cieľom a mottom je spokojný zákazník, nech už si u nás objednávate akúkoľvek službu. Spokojný zákazník, to znamená vysokú kvalitu prevedenej práce, stopercentnú časovú flexibilitu a rýchlosť. To všetko Vám dennodenne zabezpečujeme a dok…
Našim hlavným cieľom a mottom je spokojný zákazník, nech už si u nás objednávate akúkoľvek službu. Spokojný zákazník, to znamená vysokú kvalitu prevedenej práce, stopercentnú časovú flexibilitu a rýchlosť. To všetko Vám dennodenne zabezpečujeme a dok…
Potrebujete poznať hodnotu podniku, prípadne časti jeho majetku pre právne účely alebo riešite závažné strategické akvizičné rozhodnutia? Stanovenie hodnoty je nielen vedou, ale aj umením. Správne rozhodnutie vyžaduje čo najpresnejšie informácie o ho…
Vzťahy s verejnosťou sú jednou z kľúčových oblastí pri vytváraní pozitívneho obrazu spoločnosti v očiach verejnosti. Negatívny postoj verejnosti môže byť pre spoločnosť likvidačný, preto je potrebné učiť sa vytvárať, budovať a zlepšovať vzťahy s vere…
Vďaka psychologickým testom je možné odhaliť silné aj slabé stránky osobnosti a následne pracovať na ich ďalšom rozvoji.
Detský domček TOBY je skutočným snom každého dieťaťa. Skladá sa z predmontovaných panelových stien hrúbky 16 mm a jeho montáž je veľmi jednoduchá. Domček má rozmer 122x180 cm a jeho súčasťou sú dve okienka o rozmere 40x46 cm s plexisklom. Dvere domč…
Ponúkame voľné kapacity na vedenie účtovníctva pre s.r.o. a spracovanie miezd aj pre veľké výrobné závody s viac smenovou prevádzkou.
Jednodňový kurz s osvedčením. Vhodné aj ako nadstavba kurzu „Manažér“. Spoločný pracovný obed s nácvikom stolovania.
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…