Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zdravotne nezávadná dvojvrstvová netkaná textília vyvinutá pre potreby potravinárstva. Ochranné plášte vyrobené zo špeciálneho materiálu - netkaná textília s vysokou denzitou s antialergickými vlastnosťami. Slúži ako pomôcka zabraňujúca prieniku…
Papier na pečenie Serla bake, hárky 30 cm x 45 cm, 10 ks / bal, rola: šírka 30 cm, návin 5 m, krabička: šírka 30 cm, návin 8 m, možnosť piecť opakovane 8 až 10 krát, možnosť narezať rozmery podľa potreby zákazníka.
Základné školenie lešenárov (všetkých druhov lešenia A,B,C.D,E,F) – po úspešnom absolvovaní získanie preukazu lešenára. Rozširovacie školenie na ďalšie druhy lešenia a opakované školenie 1x za rok.
Základné školenie obsluhy motorových vozíkov (všetkých tried a druhov)- po úspešnom absolvovaní získanie preukazu obsluhy motorových vozíkov. Rozširovacie školenie na ďalšie typy motorových vozíkov ,opakované školenie - 1x za rok a aktualizačná odbor…
Školenie je určené pre vodičov z povolania, závozníkov, vodičov referentských vozidiel a manažérov používajúcich motorové vozidlá (mobilných zamestnancov). Každý zamestnávateľ je povinný zabezpečovať opakované školenie mobilných zamestnancov raz za 2…
Základný modul tréningovej aktivity určenej pre zamestnancov, ktorí prichádzajú do konfliktu s problémovým klientom (napr.banky, oddelenia pohľadávok a pod.). Obsah: • konfliktná situácia –základné charakteristiky. • schopnosť nadviazať komunikác…
Vstupné a opakované školenia vedúcich zamestnancov a zamestnancov v zmysle platných právnych predpisov OPP a tiež odborná príprava protipožiarnych hliadok právnickej osoby, pracoviska, prípadne asistenčných protipožiarnych hliadok.
Firma MPmusic vznikla v roku 1990 so zameraním na hudobnú produkciu. Od roku 1992 sa zaoberáme aj ozvučením a moderovaním rôznych kultúrno-spoločenských podujatí, ďalej reklamných a promo akcií. V roku 1998 pribudlo technické zabezpečenie konferencií…
Mnoho klientov sa opakovane stretáva s riešením náhodných ualostí, ktoré sťažujú, prípadne znemožňujú prácu s informačným systémom. Jedná sa prevažne o firmy baz správcu informačného systému alebo dostatočne vyškoleného pracovníka schopného úspešne r…
Revízie - odborné prehliadky a skúšky, servis a opravy motorových vozíkov, školenie v oblasti motorových vozíkov: základné, opakované kurzy vodičov, odborné poradenstvo.
Vykonávame široké spektrum maliarskych a natieračských prác, pri ktorých používame najkvalitnejšie náterové hmoty a materiály tých najlepších výrobcov. Naša firma má na svojom konte veľa spokojných a zároveň stálych zákazníkov, ktorí sa k nám neustál…
Pri CRM - Customer Relationship Management (Riadenie vzťahov so zákazníkmi) nejde len o získavanie nových, ale aj o starostlivosť o existujúcich zákazníkov. Je neodmysliteľná súčasť riadenia firmy. Integruje a optimalizuje zákaznícke procesy vo fir…