Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Metodika a učebné materiály Logic Display, vysoko systémový prístup k výučbe, maximálne 5 ľudí v skupinke, kurzy prispôsobené požiadavkám a potrebám klienta, dochádzka lektora za klientom na pracovisko, kurzy sa konajú v termínoch a časoch ktoré najl…
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Naša firma sa zaoberá obnovou eternitových a plechových striech farebnou vzorovanou lepenkou MINERAL Design. OBNOVA starých a zamákajúcich striech je vykonávaná bez demontáže jestvujúcej krytiny, pričom vzorovaná lepenka Mineral Design je natavená po…
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky distribúcie, objasniť funkciu distribúcie ako tvorcu pridanej hodnoty, naučiť určiť väzbu medzi dopravou, logistikou a marketingom, poznať kritické miesta distribúcie a metódy ich odstránenia.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky moderného a efektívneho riadenia výroby, objasniť zmeny vzťahov vyvolané globalizáciou výroby, naučiť určiť príčiny a následky možných problémov vo výrobe, poznať kritické miesta výroby a metódy ich odst…
Cieľom je podať ucelený prehľad, riziká a výhody štíhlej výroby, definovať stratégiu pri zavádzaní štíhlej výroby, naučiť identifikovať podmienky pre koncept štíhlej výroby, poukázať na projektové zavádzanie štíhlej výroby, naučiť metódy stanovenia m…
Cieľom je poskytnúť prehľad nových trendov v nákupe, odpovedať na otázku, prečo hodnotiť dodávateľov, a čo to prinesie, ukázať metódy hodnotenia a ako stanoviť kritéria, dať návod ako merať výkonnosť nákupu, podať vzťah medzi hodnotením dodávateľov a…
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je poskytnúť komplexný prehľad problematiky moderného nákupu a najdôležitejších metód v nákupe, umožniť poznať, akú rolu má nákup v modernej firme a ako môže znížiť prevádzkové náklady firmy atď.
Cieľom je získať prehľad o základných pojmoch a vzťahoch v logistike, oboznámiť sa oddelením logistiky a jej významom v štruktúre podniku, získať predstavu o toku informácií a toku materiálu v podniku, zoznámiť sa s najmodernejšími trendmi v logistik…
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".