Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pokračovanie vzdelávacej aktivity je určené najmä pre tvorcov marketingových stratégií a plánov. Hlavnou obsahovou náplňou modulu je prezentovať rôzne manažérske perspektívy prostredníctvom prípadových štúdií z reálneho života. Obsahové zameranie…
V súčasnosti je hlavnou náplňou spoločnosti HYTEGA najmä: kúrenie a vyhrievanie, solárne systémy ohrevu vody, plyn, plynové zariadenia a plynoinštalácie, rekuperácia vzduchu a zachytávanie a opätovné používanie zostatkového tepla, tepelné čerpadlá, s…
Vhodné na hasenie požiarov triedy A, B, C, teplotný funkčný rozsah –20 do +60 °C, vyrábajú sa s náplňou prášku 1 kg, 2kg, 6 kg.
Hlavnou náplňou firmy je montáž striech systémom na kľúč, výroba drevostavieb, výroba záhradných altánkov, rekonštrukcie starých striech, montáž strešných okien a odkvapových systémov.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Ponúkame Vám naše služby súvisiace s prípravou stavebných výkresov a dokumentácií na rôzne účely. Územné povolenie, stavebné povolenie, realizačný projekt, projekty profesií.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.