Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Learning the foundations, philosophy and models of coaching, how i tis different from other development methods, the ways of using it for the benefit of organizations. Three live demonstrations of professional coaching by a very experienced coach-dem…
Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneho fondu. IV. Ďalšie benefity. V. Nepeňažné ohodnotenie zamestnanca.
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení váš prirodzený odtieň pleti, farby očí a vlasov.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.