Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zdvih plošiny vodiča 1,9 až 8,8 m. Vozíky možno dodať bez pomocného zdvihu alebo s pomocným zdvihom nákladových vidlíc. Možnosť práce v úzkych uličkách s vedením (mechanickým alebo indukčným). Striedavé (AC) bezúdržbové elektromotory zdvihu aj poj…
Vychystávacie vozíky so zdvihom plošiny vodiča 1200-4750 mm. Striedavé (AC) bezúdržbové elektromotory zdvihu aj pojazdu. Elektrické servoriadenie s automatickým centrovaním do priameho smeru. Možnosť práce v úzkych uličkách s vedením.
Vychystávacie vozíky so zdvihom plošiny vodiča 1200 mm, bez alebo so zdvihom vidlíc (1065 mm). Iniciálny zdvih spodných oporných nôh. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací elektromotor. Elektrické servoriadenie s automatickým centrovaním do priameho sm…
Nízkozdvižné elektrické vychystávacie vozíky. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací elektromotor. Robustná a bezpečná konštrukcia. Nová patentová riadiaca hlava vozíka.
Vychystávacie vozíky so zdvihom vidlíc 750 alebo 1574 mm. Možnosť iniciálneho zdvihu spodných oporných nôh (verzia Li) s nosnosťou 2000 kg. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací elektromotor.
Klasické (kompaktné) usporiadanie motorovej, obslužnej aj nákladovej jednotky. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací elektromotor. Elektrické servoriadenie s automatickým centrovaním do priameho smeru.
Vychystávacie vozíky so zdvihom plošiny vodiča 1065 mm. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací elektromotor. Elektrické servoriadenie s automatickým centrovaním do priameho smeru. Systém CAN BUS na elektronický menežment (rýchla diagonostika) komponento…
Špeciálny vozík na manipuláciu s dlhými bremenami v skladoch. Nosnosť až 2500 kg. Zdvojené nákladové kolesá na pravej strane vozíka, ako aj hnacie koleso sa automaticky natočia o 90° pri stlačení tlačidla bočnej jazdy.
Ťažký vysokozdvižný vozík s výsuvným stožiarom a nosnosťou 2500 kg. Vozík je štandardne vybavený integrovaným bočným posuvom vidlíc a naklápaním nosiča vidlíc. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový. Servisný interval: až po každých 1…
Nová G-verzia vozíka, určená na použitie v interiéri /exteriéri (veľké pneumatiky, vyššia svetlosť vozíka). Unikátne riešenie pohonu: odpružená hnacia jednotka (utlmenie vibrácií od nerovností povrchu). Hnacie koleso: bandážová nalisovaná pneumatik…
Unikátne riešenie konštrukcie vozíka. Pevný (vpred nevysúvateľný) stožiar, vpred sa vysúva len nosič vidlíc (menšia spotreba, menší priehyb). Komfortná kabína s obojručným ovládaním na nastaviteľných opierkach. Vynikajúci výhľad z miesta vodiča (š…
Vozíky sú štandardne vybavené integrovaným bočným posuvom vidlíc a naklápaním nosiča vidlíc. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový. Servisný interval: až po každých 1000 motohodinách. Všetky pojazdové kolesá sú brzdené.
Kompaktná verzia s jednoduchou výbavou. Výška zdvihu nákladových vidlíc 2,7 až 6,2 m. Stožiare Standard, Duplex a Triplex (len R10C a 12C) s naklápaním stožiaru. Vozíky môžu byť vybavené nosičom vidlíc alebo integrovaným bočným posuvom vidlíc. Hn…
Nový elektrický vysokozdvižný vozík so servoriadením, striedavým hnacím motorom (AC) a servisnými intervalmi až po 1000 mth. Verzia SP: pevná stupačka, jednoručné ovládanie, postoj pod uhlom 45° voči smeru jazdy, výborný výhľad.
Elektrický vysokozdvižný vozík na manipuláciu s paletami, ktoré sa nemôžu stohovať na seba. Ideálny na nakládku a vykládku áut. Nosnosť: na spodných vidliciach max. 2t, na horných vidliciach max. 1,2t, spolu max. 2t. Vodič sediaci bočne na polosed…