Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Nosnosť 200 až 1350 kg. Základný zdvih 2,2 až 7,4m, Standard alebo Triplex, možnosť pomocného zdvihu: + 995 mm. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový, servisné int…
Čelné motorové vozíky s výložníkovým ramenom pre manipuláciu s plnými kontajnermi ISO pomocou horného závesného spreaderu. Vozíky sú schopné ukladať do 3 rád pred seba a to až. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 4-stupňov…
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
Čelné motorové vozíky pre ťažké manipulácie. Prvýkrát v histórii Linde použité hydrostatické prevodníky aj u ťažkých vozíkov (bez spojky, prevodovky, diferenciálu, brzdových obložení). Zdvih 3-9,5 m. Presné a citlivé ovládanie jazdy i zdvihu.
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Ekonomický protizávažový vozík najnovšej generácie s dieselovým spaľovacím motorom. Nový 4-valcový turbodieselový motor Deutz (systém common rail) priateľský voči životnému prostrediu: nízka spotreba paliva, malé opotrebenie, nízke emisie výfukových…
Moderná konštrukcia motorov Volkswagen. Priečne uloženie (vynikajúce využitie priestoru v šasi vozíka, dostatok miesta pre vodiča). Montáž priamo v protizávaží (optimálne tlmenie vibrácií vzhľadom na upevnenie na najväčšiu hmotu).
Nastaviteľný sklon stĺpika riadenia. O výške očí umiestnený združený digitálny palubný ukazovateľ s textovým displejom, akustickým varovaním a kontrolkami.
Čelné motorové vysokozdvižné vozíky. Horizontálne i vertikálne plynule individuálne nastaviteľná lakťová opierka s integrovanými ovládacími páčkami (joystickmi) zdvíhacieho zariadenia: systém LLC, elektronický systém ovládania hydraulických proporci…
Komfortné pracovisko vodiča: nastaviteľná lakťová opierka s joystickmi, digitálny displej. Hydrostatický prevodník – 2 axiálne pomalobežné hydromotory bez prevodovky, diferenciálu a prevádzkovej brzdy. Priečne uloženie motora vzadu na protizávaží: …
Najmenší a najnovší rad vozíkov typu 39X. Nová koncepcia naklápacích valcov stožiara: strešné uloženie. Uloženie náprav a stožiara v gumových silentblokoch: tlmenie vibrácií. Komfortné pracovisko vodiča: nastaviteľná lakťová opierka s joystickmi, …
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Zdvih nákladových vidlíc 3,55 až 5,55 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Dĺžka nákladových vidlíc 800 až 2400 mm. Prevádzkové napätie vozíkov 80 V. Kapacita trakčných batérií…
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Výška zdvihu nákladových vidlíc 2,76 až 5,47 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Prevádzkové napätie vozíkov 24 V (len E12 a E15) a 48 V (ostatné). Kapacita trakčných batérií o…
Čelný elektrický vozík so stojacim vodičom. Šírka vozíka 850 mm. Zdvih nákladových vidlíc 1,48 až 5,25 m. Zdvihové stožiare v prevedení simplex, duplex a triplex.