Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Poznať a zdokonaliť si emocionálne schopnosti a naučiť sa vhodne ich používať v pracovnom i osobnom živote. Porozumieť sebe i iným je základom pre ďalšie úspechy a spokojnosť.
Tréningový kurz je zameraný na zákaznícke systémy riadenia kvality - totálne riadenie kvality Tqm a filozofiu neustáleho zlepšovania kvality procesov podľa princípov Dr. Deminga.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
V rámci našich služieb ponúkame priestor pre osobný a profesijný rast ľudí z podnikovej, štátnej a súkromnej praxe.
Zlepšíme komunikačný štýl, ako komunikovať, aby moja komunikácia nevyvolávala útok toho druhého. Zacielime na partnerskú komunikáciu.
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si aktívnych a tvorivých synektických metód vedenia manažérskych/pracovných tímov, efektívneho moderovania porád, tvorivého riešenia problémov a metód plánovania a riadenia projektov, ktorých cieľom je zvyšo…
Zlepšíme a zefektívnime vzájomnú komunikáciu v tíme. Zaangažujeme účastníkov na rýchlejšom dosahovaní spoločných firemných cieľov. Zlepšia sa medziľudské vzťahy a sociálna komunikácia v tímoch.
Pomôžeme spoznať silné stránky a zároveň účastníci budú mať možnosť spoznať v sebe bloky, ktoré bránia v žití spokojného života. Program sa do hĺbky zaoberá emóciami. Oboznámime účastníkov so širokou paletou techník, ktoré pomôžu zvládať vlastné emóc…
Cieľom je zvládnutie kľúčovej zručnosti úspešných manažérov - delegovania úloh a činností v procesoch riadenia, výroby a služieb.
Účastníci si osvoja záväzné právne predpisy Zákonníka práce, ktoré k svojej práci potrebujú. Získajú námety na riešenie konkrétnych situácií, s ktorými sa v praxi stretávajú.
Koučovanie patrí medzi základné manažérske zručnosti. Je to jedna z najrýchlejších a najmenej nákladných metód rozvoja znalostí, schopností a chovania pracovníkov.
Tréningový kurz je zameraný na praktické osvojenie a rozvoj manažérskych štýlov riadenia založených na modernom svetovom trende úspešných firiem.