Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Rozvoj manažérskych zručností manažmentu farmaceutických a distribučných spoločností, pre manažment zdravotníckych zariadení, rozvoj obchodných zručností obchodných reprezentantov (medical representative), kaučing v teréne, poradenstvo a vzdelávania …
Tento kurz je vhodný pre začiatočníkov v oblasti manažmentu. Účastníci dostanú elementárny prehľad čo všetko manažment v sebe obnáša, preberú sa základné oblasti manažmentu tak, aby každý z účastníkov vedel sa správne orientovať v danej problematike.…
Máme skúsenosti z projektového manažmentu výstavby okolo 160 tisíc m2 priemyselných a skladových hál na Slovensku, v Rusku a Ukrajine.
Cieľom kurzu je naučiť predmetnej problematike ekonómov ale aj neekonómov v danom podniku a zabezpečiť pochopenie ekonomických princípov pri riadení podniku na všetkých úrovniach manažmentu s cieľom dosiahnuť pri rozhodovaní zohľadňovanie ekonomickýc…
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si základných vedomostí, zručností a techník manažérov a pracovníkov v oblasti efektívnej reklamy (tlač, PR) a komunikácie s klientom.
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si aktívnych a tvorivých synektických metód vedenia manažérskych/pracovných tímov, efektívneho moderovania porád, tvorivého riešenia problémov a metód plánovania a riadenia projektov, ktorých cieľom je zvyšo…
Tréningový kurz je zameraný na zákaznícke systémy riadenia kvality - totálne riadenie kvality Tqm a filozofiu neustáleho zlepšovania kvality procesov podľa princípov Dr. Deminga.
Tréningový kurz je zameraný na kvalitu procesov riadenia, výroby a služieb. Tqm vhodne dopĺňa systém noriem Iso 9000 a posúva jeho pôsobenie smerom od externého k internému zákazníkovi.
Cieľom je zvládnutie kľúčovej zručnosti úspešných manažérov - delegovania úloh a činností v procesoch riadenia, výroby a služieb.