Nabídky ze štítku manažment (511)

Etika a etiketa pri obchodnom rokovaní

Etika a etiketa pri obchodnom rokovaní

Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Riadenie procesu - systém Kaizen - Muda -

Riadenie procesu - systém Kaizen - Muda -

- Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Manažérske zručnosti

Manažérske zručnosti

Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávacie zručnosti

Vyjednávacie zručnosti

Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Lektorské zručnosti

Lektorské zručnosti

Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Efektívny obchodník

Efektívny obchodník

Cieľom aktivity je naučiť sa efektívnemu prejavu komunikácie.

Ponuka od dodávateľa:' VIK s.r.o., Bratislava

Pokročilé prezentačné zručnosti

Pokročilé prezentačné zručnosti

Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Prezentačné zručnosti

Prezentačné zručnosti

Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Komunikačné a prezentačné zručnosti

Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske