Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Komplexné vedenie podvojného účtovníctva vrátane spracovania výstupov a ich analýzy.
Ako riešiť požiadavku klienta po racionálnejšom riešení a súčasne úspešne čeliť tlaku na udržanie ziskovosti spoločnosti, ako postaviť a pripraviť projektový tím na zvládnutie aktuálnych požiadaviek klienta, ako sa pripraviť na možný pokles dopytu.
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Projekt štíhlej výroby, znižovanie výrobných a prevádzkových nákladov, zvyšovanie produktivity výroby, zvyšovanie prietoku a optimalizácia riadenia úzkych miest, riadenie a plánovanie výroby, optimalizácia vnútropodnikových procesov.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Rozvoj manažérskych zručností manažmentu farmaceutických a distribučných spoločností, pre manažment zdravotníckych zariadení, rozvoj obchodných zručností obchodných reprezentantov (medical representative), kaučing v teréne, poradenstvo a vzdelávania …
Realizujeme vzdelávanie pre: manažment na všetkých úrovniach, pracovné tímy, obchodníkov, pracovníkov marketingu, asistentky.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Cieľová skupina absolventov: manažéri, verejná správa, vedúci pracovníci, zamestnanci s vyšším stupňom psychického zaťaženia, ktorí potrebujú uvoľniť napätie počas pracovného dňa.
Manažment vzťahov so zákazníkom (CRM - Customer Relationship Management), budovanie tímu (Team building), motivačné a mzdové systémy, nástroje a taktiky obchodného jednania, techniky a taktiky prezentácie, ovplyvňovanie úspešnosti obchodného jednania…
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.