Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.
Manažérska finančná analýza, plánovanie a riadenie cash-flow, manažérska forma účtovných výkazov, analýza a riadenie rastu firmy, analýza a riadenie nákladov, finančné modely tímov a firiem.
Manažérske vzdelávanie pre manažment obchodnej firmy, tréningové programy obchodných a komunikačných zručností, tréningové programy prezentačných techník, coaching obchodných zástupcov v teréne.
Manažérske zručnosti a znalosti, optimalizácia organizačnej architektúry, štýly manažérskeho vedenia, personálne riadenie v práci manažéra, budovanie manažérskeho tímu, tímová práca a vedenie porád, predchádzanie a riešenie interpersonálnych konflikt…
Manažérske vzdelávanie pre manažment finančnej inštitúcie, priamy a osobný predaj finančného produktu, prepážkový predaj finančného produktu, neosobný (telefón, pošta, e-mail) predaj finančného produktu, stratégia orientácie na klientove potreby.
Výber nových pracovníkov, uvedenie do praxe nových pracovníkov, personálna agenda a informačný systém, hodnotenie pracovníkov, výcvik hodnotiteľov, definícia a optimalizácia popisu práce.
Manažment vzťahov so zákazníkom (CRM - Customer Relationship Management), budovanie tímu (Team building), motivačné a mzdové systémy, nástroje a taktiky obchodného jednania, techniky a taktiky prezentácie, ovplyvňovanie úspešnosti obchodného jednania…
Personálny audit, výber a uvedenie do praxe nových pracovníkov, hodnotenie pracovníkov, výcvik hodnotiteľov, rozvoj zručností personalistu a Human Resources manažéra.
Komplexné vedenie podvojného účtovníctva vrátane spracovania výstupov a ich analýzy.
Kompletné vedenie mzdovej agendy klienta so všetkými výstupmi, spracovanie pracovných zmlúv, pracovných náplní a platových výmerov.
Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Ako riešiť požiadavku klienta po racionálnejšom riešení a súčasne úspešne čeliť tlaku na udržanie ziskovosti spoločnosti, ako postaviť a pripraviť projektový tím na zvládnutie aktuálnych požiadaviek klienta, ako sa pripraviť na možný pokles dopytu.