Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Cieľom kurzu je osvojiť si jazyk ako nástroj dorozumenia, pestovať schopnosť samostatne rozvíjať získané vedomosti, uplatniť pri realizácií komunikatívneho cieľa (napr. tlmočenie, využitie v oblasti marketingu, obchodu). Pripraviť na vykonanie štátne…
Cieľová skupina - orgány štátnej správy, orgány územnej samosprávy, iné právnické a fyzické osoby, ktoré spracúvajú osobné údaje, určujú účel a prostriedky spracúvania alebo poskytujú osobné údaje na spracovanie.
Cieľová skupina - zamestnanci štátnych i neštátnych právnych subjektov, ktorí majú stredné odborné vzdelanie a ktorí majú zabezpečovať správu registratúry, pravidelne pripravovať záznamy k vyraďovaciemu konaniu, spracúvať a ochraňovať archívne dokume…
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Cieľová skupina - všetci pracovníci, ktorí prichádzajú do styku so správou registratúry a archívnymi dokumentmi.
Cieľová skupina - špecialisti požiarnej ochrany s potrebou preškolenia a obnovenia odbornej spôsobilosti v danej oblasti.
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Aktualizácia a trendy v písomnej a emailovej komunikácií – písanie emailov s informačnou hodnotou, zachovávanie normy oficiálnej korešpondencie.
- Tímová práca a tímová kultúra - Analýza riadiacej osobnosti manažéra - Prvky úspešnej komunikácie - Interná komunikácia a medziľudské vzťahy - Nástroje internej komunikácie - Manažérske zručnosti a kľúčové kompetencie - Motivácia zamestnancov…
Čo je mobbing?, je to mobbing? Dôvody vzniku mobbingu - identifikácia mobbingu. Kto mobbuje? Manažér a mobbing. Podnik, spoločnosť kde sa mobbuje. Iné metódy obrany proti mobbingu. Kultivácia medziľudských vzťahov.
Základné funkcie manažmentu – stručná charakteristika, plánovanie. Investičný plán, finančno-ekonomická analýza podniku.
Cieľová skupina - záujemcovia o vykonanie odbornej skúšky pre získanie odbornej spôsobilosti - špecialista požiarnej ochrany, ktorí spĺňajú podmienky § 75 odsek 2 zákona a. 314/2001.
Ponúkame odborné vzdelávacie programy z rôznych oblastí profesijného zamerania. Spolupracujeme s vysoko kvalifikovanými a skúsenými lektormi. Programy sú pripravované pre menšie skupiny, čo umožňuje bližší kontakt a lepšiu komunikáciu.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.