Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Manažéri 1. a 2. stupňa, ktorí si chcú rozšíriť jazykovú kompetenciu , absolventi stredných a vysokých škôl, ostatní vedúci pracovníci, obchodníci, riaditelia.
Cieľová skupina - strojníci stavebných strojov, ciele programu (kurzu) - získať odborné vedomosti a praktické zručnosti pre obsluhu jednotlivých typov stavebných strojov.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Cieľová skupina - asistentky, sekretárky, office manageri, úradníci, administratívni pracovníci pre všetky úrovne riadenia podnikov a organizácií.
Cieľová skupina - široký okruh odborných pracovníkov, inštruktorov, technikov a ostatných zamestnancov, ktorí vo svojich ustanovených pracovných podmienkach vykonávajú lektorskú činnosť. Absolventi kurzu môžu vzdelávať dospelých poslucháčov vo sv…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Získanie vedomostí, zručnosti v problematických oblastiach slovenského pravopisu, zručnosti v písaní textov, emailov, vhodná štylizácia.
Kurz ako priviesť ľudí k výkonom, správny návod na prosperitu, správanie zamestnancov, správanie vedúceho pracovníka, výchova stredných a vyšších kádrov, typ motivácie, profesionálna etika a etiketa manažérov.
Cieľová skupina - asistentky, sekretárky, office manageri, úradníci, administratívni pracovníci pre všetky úrovne riadenia podnikov a organizácií, všetci, ktorí si chcú zlepšiť schopnosť úpravy písomnosti.
Cieľová skupina - pracovníci orgánov samosprávy, štátnej správy a špeciálnych úradov, všetci ktorí riešia priestupky (napr. stavebné úrady, polícia, inšpektori).
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Cieľová skupina - pracovníci orgánov samosprávy, štátnej správy a úradov, ktorí sa riadia zákonom o správnom konaní a vydávajú rozhodnutia.
Cieľová skupina - pracovníci orgánov štátnej správy, samosprávy a úradov, ktorí sa riadia zákonom o správnom konaní a vydávajú rozhodnutia.