Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Mystery e-mailing (MEM) je služba, ktorou sa meria reakcia pracovníkov na e-mailový dotaz klienta/zákazníka. MEM realizujú vyškolení pracovníci.
Z/do anglického jazyka. Kvalitné služby za rozumné ceny pre spokojnosť zákazníkov. Poskytovanie služieb profesionálnymi prekladateľmi.
Títo vystupujú ako klienti a merajú jednotlivé aspekty e-mailovej komunikácie a dodržiavania štandardov zo strany pracovníka. Z každého MEM je spracovaný hodnotiaci hárok a zo všetkých MEM je spracovaná celková záverečná správa.
Mystery calling (MC) je služba, ktorou sa meria správanie pracovníkov počas telefonického rozhovoru s klientom/zákazníkom, ktoré realizujú vyškolení pracovníci.
Outplacement je program, ktorý je určený zamestnancom vo výpovednej lehote, prípadne tým, ktorí sú evidovaní na úrade práce. Je výbornou pomôckou na jednoduchší prechod pracovníka na trh práce v situácii straty zamestnania.
Rozsah vyučovania: 2x2 v.h/týždenne (66 v.h./polrok angličtina). Skupina: 7 - 9 účastníkov.
Naša firma sa okrem školenia zváračov,orientuje na zámočnícke a zváračské práce. Zameriavame sa na výrobu ľahkých a stredne veľkých oceľových konštrukcií,ako sú: ploty, brány, mreže, schody, zábradlia, prístrešky.
Vykonávame odbornú prípravu osôb na základe rozhodnutia krajského riaditeľstva PZ a udelenia akreditácie komisiou MV SR - kurz odbornej spôsobilosti typu S, kurz odbornej spôsobilosti typu P a skrátený kurz.
Službu poskytujeme diskrétnym spôsobom, kedy neupozorňujeme na seba a prepravovaný majetok klienta. Ceniny su prepravované v špeciálnej na to určenej schránke. Tento systém sa osvedčil počas našej praxe a klienti sú tak ochranení pred možnými špekulá…
Výsledkom prieskumu psychosociálnej klímy spoločnosti, je zistenie a odkrývanie aktuálneho stavu a vývoja spokojnosti pracovníkov so svojou prácou a s firmou, v ktorej pracujú. V prieskume sa zároveň identifikujú tréningové potreby pracovníkov.
360 stupňové hodnotenie je metóda na rozvoj manažérskych zručností vrcholového a stredného manažmentu, kde na základe spätnej väzby od rôznych kategórií spolupracovníkov nastáva posun v sebapoznaní a z neho vyplývajúcom prvom kroku v rozvoji manažéro…
Vzdelávanie formou tréningov, realizácia workshopov, expertízna a poradenská činnosť (výbery zamestnancov, mystery calling, mystery shopping, mystery e-mailing, prieskumy spokojnosti zamestnancov, development centrum, assessement centrum, 360 stupňov…