Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Byť si istý a presvedčivý v prejave, vedieť prezentovať seba, výrobky i služby. Pôsobiť profesionálne a sebavedomo, a pritom uvoľnene a prirodzene.
Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneho fondu. IV. Ďalšie benefity. V. Nepeňažné ohodnotenie zamestnanca.
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Ako získať vysnívanú prácu? Ako sa odprezentovať, aby moji konkurenti na výberovom konaní nemali šancu? Ako vystupovať, čo si obliecť, ako napísať úspešný motivačný list? Využime svoju jedinečnosť a pripravme sa na vstup do sveta úspešných! Okruhy…
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.
Správne zvolená komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu a získaniu zákazníka. Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity a tým zabezpečuje úsporu nákladov a ich efektívne využitie.
Účastníci získajú vedomosti o rôznych aktivitách, zostavovaní plánov, pohľade a mieste marketingu vo firme. Seminár prináša informácie aj o najaktuálnejších marketingových smeroch a novinkách, ktoré sú v súčasnej dobe efektívne a finančne menej nároč…
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Vzdelávacia aktivita zameraná na rozvoj prezentačných zručností a schopností prezentovať seba, spoločnosť, produkty či služby. Vzdelávanie zážitkovou formou prostredníctvom videotréningu. Účastníci po absolvovaní tréningu sú schopní identifikovať opt…
Široký výber novoročeniek, či Pf kariet v poštových schránkach klientov a zamestnancov patrí k tradícií.