Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Čo tým získate? Pomoc pracovníkom pri adaptácii na zmenené podmienky ich kariéry v súvislosti so stratou zamestnania. Pomoc firme pri zvládnutí reštrukturálnym zmien.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Výber vhodného pracovníka, posúdenie vhodnosti pracovníka na konkrétnu pracovnú pozíciu.