Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Internetové aplikácie sú rozšírené internetové stránky, elektronický obchod (e-commerce), formuláre, objednávkové a inzertné systémy, ktoré umožňujú rýchlejší kontakt a komunikáciu s klientmi.
Súčasná úroveň vybavenosti hardvérom a softvérom umožňuje priamu komunikáciu a preberanie dát zo všetkých kútov sveta. Tlačové formy sa zhotovujú technológiou Ctp (Computer to Plate) a Ctg (Computer to Gravure), ktoré zabezpečujú špičkovú kvalitu tla…
Klávesnica je určená pre bezdrôtové ovládanie a programovanie systémov série JA-6x. Klávesnica JA-60F využíva obojsmernú rádiovú komunikáciu s ústredňou. Presvetlené ovládacie klávesy je možné zakryť odklápacím krytom. Displej, signálky a zabudovaný …
Je komunikačný a signalizačný systém určený predovšetkým pre komunikáciu medzi pacientom a zdravotníckym personálom. Systém poskytuje rôzne spôsoby volania a signalizácie, umožňuje priamu komunikáciu, ponúka rôzne spôsoby odpovedania a obsahuje i roz…
Je komplexné automatizované riešenie procesov vyhľadávania a náboru zamestnancov, ktoré rieši administráciu životopisov so stálym priradením k vypísanej pozícii, mailovú komunikáciu s kandidátmi a umožňuje tiež vybudovať databázu predvybraných kandid…
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými Sms správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Pre zvýšenie efektivity Vašej marketingovej kampane priamo oslovíme konkrétnych potenciálnych zákazníkov pomocou zasielania brožúr, letákov, sprievodných listov, darčekových predmetov a následne ich budeme kontaktovať aj telefonicky pre prípad zodpov…
Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).