Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Súčasťou firemného práva je aj poskytovanie právnych služieb v oblasti zamestnaneckých vzťahov, tieto služby poskytujeme komplexne podľa potreby klienta. Pre klienta poskytujeme právne poradenstvo, konzultácie, aktívne sa zúčastňujeme na príprave in…
Sme agentúra s najširším portfóliom ubytovacích zariadení v Bratislave a bohatými skúsenosťami s firemnou klientelou. Ponúkame ubytovanie a eventy vo viac ako 170-tich ubytovacích zariadeniach v Bratislave a v ďalších mimo nej. Ponuku hotelov, ho…
Sme agentúra s najširším portfóliom ubytovacích zariadení v Bratislave a bohatými skúsenosťami s firemnou klientelou. Ponúkame ubytovanie a eventy vo viac ako 170-tich ubytovacích zariadeniach v Bratislave a v ďalších mimo nej. Ponuku hotelov, ho…
Stanovenie cieľov systému plánovania kariéry zamestnancov, aktívny prístup k výchove a výberu zamestnancov z interných zdrojov v prípade odchodu kľúčových zamestnancov, odporučenie nástrojov identifikácie kľúčových zamestnancov a foriem ich stabilizá…
Vzdelávanie v oblasti oblasť inžinierstva, manažérstva a interných auditov integrovaných manažérskych systémov.
Vedenie Vášho účtovníctva v tých správnych rukách Vám zabezpečí pokojný spánok a ušetrí nemalé finančné prostriedky. Účtovníctvo už dávno nie je len o splnení legislatívnych požiadaviek. Je v prvom rade nástrojom, ako mať pod kontrolou svoj majeto…
Sme agentúra s najširším portfóliom ubytovacích zariadení v Bratislave a bohatými skúsenosťami s firemnou klientelou. Ponúkame ubytovanie a eventy vo viac ako 170-tich ubytovacích zariadeniach v Bratislave a v ďalších mimo nej. Ponuku hotelov, ho…
Zahŕňa: všetky účtovné knihy, fakturácia, ostatné záväzky, ostatné pohľadávky, pokladnica a bežný účet, vyhotovenie reportov pre klienta podľa požiadaviek, vypracovanie interných účtovných predpisov.
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…
Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…
Cieľom je osvojenie si pravidiel etikety a ich využívanie v praktickom živote. Účastníci získajú informácie z histórie spoločenského správania a naučia sa kultivovanejšie správať v rôznych situáciách. Ovládanie a používanie základných spoločenských p…
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Usádzanie sa k stolu, odchod od stola a manipulácia so stoličkou. Americké a kontinentálne stolovanie. Prestieranie. Správne použitie obrúska. Chody stolovania. Jedenie: chlieb, predjedlo, polievka, rybací chod, sorbet, hlavný chod, šalát, dezert, ká…
Špecializované riešenia na prepravu a skladovanie farmaceutického materiálu.