Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Náš individuálny prístup k zákazníkovi umožňuje uspokojiť aj tie najnáročnejšie požiadavky.
Pri vypracovaní projektu investor si môže vybrať katalógový projekt, alebo ak má špecifické požiadavky, tie zohľadňuje individuálny projekt. Pri projektovej činnosti zohľadníme Vaše predstavy, možnosti pozemku a zástavby, aj Vaše finančné možnosti. …
Pohľadová šírka AL-rastra je veľmi subtílna, 50 mm.Bohatý výber tvarov vonkajších zasklievacích líšt umožnuje preskleniu vtlačiť individuálny architektonický charakter. Množstvo vyriešených systémových detailov garantuje realizáciu bez vysokého stupň…
Stropný a strešný systém Ytong je variabilná montovaná konštrukcia pre stropy a strechy, ktorá sa zhotovuje na stavbe zo ŽB nosníkov, pórobetónových vložiek, vystuženia a monolitickej zálievky. Pri systéme Klasik s nadbetonávkou z betónu C20/25 minim…
Parfém Adidas Victory League je noblesná, elegantná vôňa pre spolahlivého muža, ktorý verí v individuálny výkon a zároveň vie, že teamové úsilie vedie k víťazstvu.
Firma ponúka individuálny prístup k zákazníkovi. Rýchly servis od zamerania vstavanej skrine až po montáž. Návrhy na riešenie vstavaných skríň. Veľmi krátka dodacia doba (1-2 týždne). Prispôsobenie sa zákazníkovi ihneď po požiadaní o zameranie vstava…
Potápačské centrum NAUTILUS je nielen potápačská základňa, vybavená modernou technikou, ale aj skutočné centrum, kde sa stretávajú priatelia potápania, naši absolventi, účastníci kurzov, začiatočníci aj pokročilí potápači, ktorí sa aktívne venujú r…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …