Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia Vašu pracovnú i súkromú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa Vam rozšíri schopnosť chápať ľudí z Vášho okolia.
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
Príprava na obchodné rokovanie, kroky obchodného rokovania, ako si udržať a získať zákazníka, verbálne a neverbálne prejavy správania, identifikácia potrieb zákazníka.
Learning the foundations, philosophy and models of coaching, how i tis different from other development methods, the ways of using it for the benefit of organizations. Three live demonstrations of professional coaching by a very experienced coach-dem…
Tajomstvo správneho štýlu, význam prvého dojmu, vnútorný imidž /kvalita hlasu, kontakt pohľadom,podávanie ruky, držanie tela, chôdza, atď./, vonkajší imidž /komunikačné schopnosti,spoločenské schopnosti/, upravenosť - vlasy, pleť atď.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneho fondu. IV. Ďalšie benefity. V. Nepeňažné ohodnotenie zamestnanca.