Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Sú zamerané na získanie a zdokonalenie celého radu komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností. Sú zabezpečené kvalitnými lektormi s niekoľkoročnými skúsenosťami z rôznych segmentov trhu a so zahraničným know-how.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Obsahuje špecifikáciu tréningu na konkrétnu cieľovú skupinu. Prípravu modelových situácii na tréning pre konkrétnu cieľovú skupinu.
Čo tým získate? Pomoc pracovníkom pri adaptácii na zmenené podmienky ich kariéry v súvislosti so stratou zamestnania. Pomoc firme pri zvládnutí reštrukturálnym zmien.
Cieľom tréningu je poskytnúť účastníkom informácie o vedení prijímacích pohovorov. Spracovanie profesiogramu, analýza pracovného miesta, objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, fázy prijímacieho rozhov…
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení váš prirodzený odtieň pleti, farby očí a vlasov.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.