Nabídky ze štítku fondov (93)

Telefonické zručnosti

Telefonické zručnosti

Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Asertivita, asertívne techniky a asertívne prístupy

Účastníci budú po absolvovaní seminára schopní lepšie formulovať a presadiť svoje oprávnené požiadavky a priania, budú schopní vyjadriť svoje stanovisko a nebáť sa oponovať, budú vedieť vyjadriť kritiku i pochvalu, budú vedieť uplatňovať asertívne te…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Typológia zákazníka

Typológia zákazníka

Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Presvedčivá prezentácia

Presvedčivá prezentácia

Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákazníckeho prístupu

Komunikácia s klientom – praktiky profesionálneho zákaznícke…

Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Vyjednávacie zručnosti

Vyjednávacie zručnosti

Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Situačné vedenie ľudí

Situačné vedenie ľudí

Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Realizácia projektu a spracovanie záverečnej správy

Realizácia projektu a spracovanie záverečnej správy

Po schválení žiadosti budeme nápomocní pri realizácii projektu v rámci stanovených pravidiel. Po skončení vypracujeme záverečnú správu.

Ponuka od dodávateľa:' LORI, s. r. o., Žilina

Lektorské zručnosti

Lektorské zručnosti

Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.

Ponuka od dodávateľa:' MJB Communication, spol. s r. o., Partizánske

Spracovanie projektového zámeru

Spracovanie projektového zámeru

Na základe Vašich požiadaviek pomôžeme s prípravou projektového zámeru. Nájdeme vhodný zdroj financovania a spracujeme žiadosť, ktorú predložíme na posúdenie.Po jasnom určení projektového zámeru nasleduje výber vhodného dotačného nástroja.

Ponuka od dodávateľa:' LORI, s. r. o., Žilina

Zabezpečenie generálnych stavebných  dodávok

Zabezpečenie generálnych stavebných dodávok

Spoločnosť KAMI PROFIT s.r.o.zabezpečuje odborné služby v oblasti investičnej výstavby, predovšetkým projektový management, ktorý zabezpečuje komplexné riadenie projektu od akvizície pozemku, cez prípadové štúdie, vybavenie povolení až po samotnú výs…

Ponuka od dodávateľa:' KAMI PROFIT, s.r.o., Bratislava

Formálne vzdelávanie

Formálne vzdelávanie

Formálne vzdelávanie je zámerná činnosť a uskutočňuje sa organizovane a štruktúrovane vzhľadom na miesto, ciele, čas a prostriedky. Vedie k nadobudnutiu kvalifikácie a udeleniu oficiálne uznávaných dokladov.

Ponuka od dodávateľa:' Centrum prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári, Poltár

Cena: cena neuvedena

Informálne vzdelávanie

Informálne vzdelávanie

Informálne vzdelávanie je prirodzenou súčasťou každodenného života. Na rozdiel od formálneho a neformálneho vzdelávania sa, nemusí byť zámerné a uvedomované.

Ponuka od dodávateľa:' Centrum prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári, Poltár

Cena: cena neuvedena

Základ poradenskej praxe

Základ poradenskej praxe

Základom poradenskej práce s klientom pri riešení jeho nezamestnanosti je komplexné zhodnotenie jeho situácie - pocitov, potrieb, ako aj silných a slabých stránok, prekážok a obmedzení pri hľadaní práce, celého jeho prístupu k životu, k budúcnosti a…

Ponuka od dodávateľa:' Centrum prvého kontaktu pre podnikateľov v Poltári, Poltár

Cena: cena neuvedena