Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zlepšenie kľúčových zručností v oblasti situačného vedenia ľudí a riešenia konfliktov. Tréning je zameraný na rôzne štýly riadenia a absolvent sa naučí rozpoznávať podstatu a význam jednotlivých riadiacich štýlov. Naučí sa porozumieť pracovným potreb…
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Zásady úspešnej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazn…
Obsah: Zásady úspešnej telefonickej komunikácie. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Zásady profesionálneho zákazníckeho prístupu. Telefonická komunikácia s partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, ko…
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov riadiť projekty s využitím nástroja Microsoft Project. Účastníci sa oboznámia s nástrojom pre tvorbu efektívnych projektov ich sledovaním a optimalizovaním. Zoznámia sa s metodikou a praktickými skúsenosťami s ria…
Účastníci budú po absolvovaní tréningu schopní ovládať základnú prácu s osobným počítačom a budú pripravení na úspešné zvládnutie Ecdl certifikácie. Európsky vodičský preukaz na počítače predstavuje štart v oblasti informačných technológii a pokrýva …
Získanie základných vedomostí o kvalite, o systéme manažérstva kvality a o auditoch. Účastník bude schopný identifikovať požiadavky zákazníka a zainteresovaných strán. Porozumie požiadavkám medzinárodnej normy Iso 9001:2008 a bude ich vedieť uplatňov…
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Napomôcť účastníkom kurzu rozvíjať a zlepšiť praktické komunikačné zručnosti a teoretické vedomosti v oblasti interpersonálnej komunikácie v kontexte kľúčových kompetencií.