Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
TÜV SÜD Slovakia s.r.o., na základe Oprávnenia č. OPO-000001-07 vydaného Národným inšpektorátom práce v zmysle požiadaviek zákona č. 124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení a zákona č. 125…
Váš zisk: mnohostranna spätna väzba a nadefinovanie úloh rozvoja v rámci akčného plánu s cieľom zdokonaliť vybrané zručnosti zamestnanca. Zistenie oblastí zlepšenia zamestnanca na základe absolvovaných tréningov.
Posudzovanie projektových dokumentácií stavieb (pre účely vydania stavebných povolení a zmien účelu stavieb), znalecké posudky - odhad hodnoty nehnuteľností, technické dozory stavieb - Third Party Inspection...
Obsahuje:1.Vedenie prijímacích rozhovorov.2.Vedenie hodnotiacich rozhovorov.3.Právne predpisy v práci personálneho manažéra.4.Rýchlokurz pre personálneho manažéra.
Zahŕňa:1.Profesionálna komunikácia v práci asistentky.2.Zvládanie záťažových situácií v práci asistentky.3.Zvyšovanie efektívnosti práce asistentky / sekretárky.4.Spoločenský protokol.5.Hospodárska korešpondencia.
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov ako rozpoznať a vyzdvihnúť to najlepšie na tváry a očiach a odhalíme farebnú typológiu. Farebná typológia zhodnotení váš prirodzený odtieň pleti, farby očí a vlasov.
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Osobnosť manažéra a poznanie vlastného manažérskeho štýlu – profil. Profil manažéra, roly manažéra, cvičenie na sebapoznanie a sebarozvoj, efektívne vedenie ľudí.
Ponúkame vedenie účtovníctva pre malé a stredné podnikateľské subjekty – právnické a fyzické osôb.