Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
Obsah: I. Tri piliére hodnotenia práce zamestnanca. II. Sociápny fond, jeho tvorba, jeho určenie a použitie. III. Zvýhodnené plnenia zo sociálneho fondu. IV. Ďalšie benefity. V. Nepeňažné ohodnotenie zamestnanca.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov asertívne zvládať každodenné situácie ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).
Význam hodnotenia pre hodnoteného, hodnotiteľa a organizáciu. Príprava na hodnotiaci rozhovor. Implementačná porada, príprava hodnotených. Fázy hodnotiaceho rozhovoru. Naladenie pracovníka, definícia cieľa a priebehu, motivácia hodnoteného.
Náklady časového manažmentu. Vyhodnotenie efektívnosti vlastného pracovného času. Stanovenie priorít v práci manažéra. Boj so zlodejmi času, ich identifikácia a odstránenie, resp. minimalizácia. Aktívne plánovanie.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Tréningový program pre asistentky je určený pre asistentky spoločnosti, ktoré sú neoddeliteľnou pravou rukou manažéra. Sú nenahraditeľné, sú vizitkou spoločnosti a častokrát riešia nezávideniahodné situácie v komunikácii s ľuďmi, s ktorými prichádzaj…
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.