Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Pôsobí priaznivo na ľudský organizmus. Na rozdiel od klasického radiátorového vykurovania zabezpečuje zvýšenie sálavej vykurovacej plochy a súčasne zníženie teploty vzduchu. Umožňuje zvýšiť vlhkosť vzduchu bez následnej kondenzácie pár a vyrovnanie t…
Doplnky výživy v súčasnosti konečne napĺňajú požiadavky športovcov, ktorí chcú legálnou cestou zvýšiť svoju športovú výkonnosť. Či už požadujete vyšší nárast svalovej hmoty, rýchlejšiu regeneráciu, svalové napumpovanie, zvýšenie sily či rýchlosti.
Vďaka svojej odolnosti voči mechanickému poškodeniu je vyšívanie trvácny spôsob značenia, ktorý možno bez problémov prať aj žehliť. Počítačové riadenie ihly umožňuje, aby bolo všetko šitie na milimeter presné. Vyšívanie firemných symbolov je elegant…
Registrácia do katalógov je dôležitá pre internetové stránky, ktoré majú záujem zvýšiť návštevnosť a prilákať nových zákazníkov.
Komfort pri sprchovaní je možno zvýšiť osadením hydromasážneho panelu, ktorý vie viac ako obyčajná sprcha. Pre rýchlu a efektívnu očistu tela sú vhodné hydromasážne panely.
Kompletný servis a poradenstvo pri zakladaní domácich a zahraničných obchodných spoločností spojený s bankovými službami a otváraním účtov v zahraničí. Jednou z najdôležitejších vecí pri podnikaní je mať pri sebe spoľahlivých partnerov, vďaka ktor…
SMS marketing umožňuje rýchlo, jednoducho a ekonomicky realizovať reklamnú kampaň, zvýšiť predaj a povedomie o značke pre takmer akúkoľvek činnosť. V súčasnej dobe viac a viac spoločností začína využívať SMS marketing ako efektívnu metódu priameho ma…
Cieľová skupina - Pracovníci v riadiacom postavení - vedúci pracovníci, riaditelia, obchodní riaditelia, teamleadri, area sales manageri a sales manageri. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelo…
Cieľová skupina - Pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelových situáci…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik …
Cieľová skupina - Manažéri spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore.Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy riešení a nácvik zručn…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie, spätná väzba, rozbor a analýza modelo…
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy rieše…
Cieľová skupina - Manažéri, reprezentanti a línioví pracovníci spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a c…