Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov pripraviť obsahovú náplň prezentácie tak, aby na základe nespochybniteľnej logiky dokázala presvedčiť nadriadených i podriadených o nových víziách, nápadoch, rozhodnutiach, projektoch, nutnosti zmien a podobne.
Spoznať a efektívne používať nové metódy predaja produktov a služieb dlhodobého charakteru a vyššej cenovej úrovne - tzv. Veľký predaj (predaj projektov, investičných celkov, riešení, väčšieho množstva výrobnej produkcie, atď.)
Naučiť účastníkov základné kroky potrebné pre vypracovanie a implementáciu stratégie, ktorá prinesie úspech nielen podniku, ale aj samotnému manažérovi.
Naučiť účastníkov plánovať a riadiť projekty pomocou moderných a efektívnych metód tak, aby boli stále dodržané plánované ciele, termíny a rozpočet projektu.