Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Evidencia a spracovávanie objednávok, ich následné štatistické vyhodnocovanie, prípadne ich automatické zasielanie do cieľových organizačných štruktúr spoločnosti.
Umožňujú používateľom pristupovať ku dostupným službám centralizovane bez nutnosti zdĺhavých postupov a procesov s prihliadnutím na znižovanie finančných nákladov.
Naši projektanti a konštruktéri Vám poskytnú všetky podklady pre riešenia výťahových šachiet a strojovní. Ponúkame vypracovanie technickej a konštrukčnej dokumentácie výťahov a výťahových šachiet.
Štatistické vyhodnocovanie obsadenosti, využitia, zrealizovaných objednávok a obratu – zobrazujúce aktuálne vyťaženie sledovaného objektu, vrátane prepracovaného plánovania a evidovania komplexných udalostí.
Prepojenie s finančnými ukazovateľmi, fakturáciou a finančnými systémami tvoriace komplexný, navzájom prepojený, systém výrazne zjednodušujúci prácu so systémom a jeho celkovú údržbu.
Vyhodnocovanie efektívnosti zákaziek zo vstupných údajov a spracovávanie podľa stredísk.
Ponúkame pokrytie potrieb obchodníkov a zohľadnenie ich požiadaviek ako aj evidencia predávaných produktov a služieb.
Prepracovaný skladový systém evidujúci tovary, ktoré nie sú dostupné na sklade (out-of-stock) a nastavenie alarmov, umožňujúce včasné odhalenie problémov na sklade (identifikácia tovarov, ktoré sa nepredávajú; tovary, ktoré onedlho nebudú na sklade).
Spracovávaje jednotlivé reklamácie, pričom po prepojení so skladovým systémom ponúka dômyselné štatistické informácie o jednotlivých tovaroch a reklamáciách.
CO-monitor testo 317-3 zisťuje výskyt kysličníka uhoľnatého v okolitom vzduchu a varuje užívateľa ako opticky, tak aj akusticky pred nebezpečnými koncentráciami plynu, napr. pri inštalačných a údržbárskych prácach na plynových kotloch.
Štatistické vyhodnocovanie efektivity (zamestnancov, procesov, úloh, činností) vo forme prehľadných tabuliek a grafov, na základe dochádzkového systému a systému na správu úloh.
Modelovanie procesov prebiehajúcich vo firme (BPM = business process modeling) zobrazujúce jednotlivé časti procesu a celkový tok informácií jednotlivými časťami procesu.
Ponúkame CRM, správa kontaktov, zákazníkov a komunikácie s nimi zameraná na sofistikované budovanie a posilňovanie vzťahov so zákazníkmi.
Vyhodnocovanie výrobných procesov a sledovanie jednotlivých fáz procesu vo výrobe ako aj zaznamenávanie nepodarkov a efektivity výrobného procesu.