Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
CA - 16 je určený na prepravu všetkých bežných druhov pohonných hmôt ako benzínu a motorovej nafty t.j. horľavín I. a II. triedy po verejných komunikáciách v oblasti mierneho klimatického pásma.
CAP - 6 sa používa na doplňovanie palivových nádrží pozemnej motorovej techniky pohonnými hmotami t.j. naftou motorovou a automobilovým benzínom, ako aj na plnenie nádrží techniky motorovým olejom.
CAK - 8 je určený k hydromechanizácii čistenia kanalizačnej a stokovej siete od naplavenín, nánosov a usadenín.
CADT - 8 je prostriedok na doplňovanie palivových nádrží pozemnej motorovej techniky pohonnými látkami a inými kvapalinami.
CA - 16 A je určený na prepravu a distribúciu všetkých bežných druhov pohonných látok po verejných komunikáciách v oblasti miernej klímy (- 25 až + 37°C).
CAHD - 15 je určený na prepravu a hromadné doplňovanie pozemnej techniky palivom.
CAO - 5 sa používa na prepravu a plnenie techniky temperovaným olejom.
CA - 7 P je špeciálne vozidlo určené na prepravu piva od výrobcu k veľkoodberateľom. Umožňuje prepravu troch druhov piva súčasne.
CA - 17 je určené na prepravu pohonných látok (benzín, nafta, ľahký vykurovací olej) po verejných komunikáciách.
CN - 30 je cestné vozidlo nesamočinné, ktoré má prednú časť prispôsobenú na spojenie s ťahačom návesu do návesovej súpravy.
CNTO - 21 D je určený na prepravu nehorľavých lepidiel (napr. močovinoformaldehydových živíc) v miernom pásme. Nádrž je tepelne izolovaná.
CN - 34 ARD je cestné prípojné vozidlo, ktorého predná časť je prispôsobená na spojenie s ťahačom návesu do návesovej súpravy.
Cisternový príves CP - 14 je cestné prívesové vozidlo určené na prepravu kvapalných pohonných látok.
Cisternový kontajner CKV-7 je určený na prepravu, zásobovanie, skladovanie, čerpanie a vydávanie pitnej vody aj v náročných jazdných a klimatických podmienkach.
Kontajner je určený na prepravu voľne ložených sypkých, suchých a nelepivých prachových substrátov.