Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Naša firma je zameraná na predaj: Herbicídov, Insekticídov, Fungicídov. Taktiež zabezpečujeme predaj osív a hnojív, sprostredkujeme poradenskú šlužbu v ochrane plodín a vypracovanie plánov ochrany rastlín podľa jednotlivých plodín.
Medzinárodná preprava Pravidelné celokamiónové prepravy a dokládky z / do západnej / východnej Európy Pravidelná zberná služba z / do západnej / východnej Európy Národná zberná služba v rámci Slovenska 24 hodinový service na celom Slovensku …
Vyrábame viac ako 200 druhov výrobkov. Výroba je hlavne zameraná na tradičné dekóry a tvary, čím zachovávame kultúrne dedičstvo tohto regiónu. Vyrábame farebnú, modrú , zelenú a habánsku majoliku. Okrem tradičných výrobkov vyrábame rôzne reklamné pre…
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi, zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
- identifikácia rizikových situácií - analýza rizík - postup riešenia rizík - odstráňovanie príčiny rizík.
Incoterms 2000 a ich praktické využitie v medzinárodnom obchode.
Etika komunikácie v manažmente - rokovanie (čo ovplyvňuje rokovanie), interdisciplinárny prístup, roviny vzťahu pri rokovaní, pravidlá etikety, spoločenský styk, imidž.
- Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…
Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Podstata marketingových stratégií. Strategické a marketingové analýzy. Analýza konkurencie. Tvorba marketingovej organizačnej štruktúry firmy. Porterová teória konkurencie.
Získať vedomosti z oblasti riadenia životného prostredia z dôrazom na podnikovú úroveň.