Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Internet je ideálne médium na vytváranie, budovanie a rozvoj firemnej identity. Internet má potenciál byť v horizonte niekoľkých rokov hlavným komunikačným médiom na Slovensku.
Kurz pomáha svojim obsahom na praktických cvičeniach uvedomiť si poslanie manažéra - riadiť a organizovať proces plnenia úlohy.
Vďaka psychologickým testom je možné odhaliť silné aj slabé stránky osobnosti a následne pracovať na ich ďalšom rozvoji.
Outplacement znamená podporu a pomoc človeku v situácii, v ktorej sa ocitne pri strate zamestnania. Program vedie k zmene myslenia ľudí. Pomocou prepúšťaným ľuďom si firma buduje prestíž a pozitívny imidž.
Zvoliť možnosť manažérskeho auditu je odvážne rozhodnutie a nebýva ľahké, napriek tomu môže byť pre firmu zásadným rozhodnutím ako identifikovať hlavné problémy vo vnútri firmy a odhaliť manažérsky potenciál spoločnosti.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi , zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Tímová práca, komunikácia v teambuildingu, profesionálna etika, efektívna komunikácia, komunikačné kanály, riešenie krízových situácií a konfliktov, prekonávať spoločenské problémy a dosahovať spoločenské firemné ciele.
Čo je mobbing?, je to mobbing? Dôvody vzniku mobbingu - identifikácia mobbingu. Kto mobbuje? Manažér a mobbing. Podnik, spoločnosť kde sa mobbuje. Iné metódy obrany proti mobbingu. Kultivácia medziľudských vzťahov.
Tréningy zamerané na rozvoj a zvyšovanie osobnostných schopností. Komplexný audit spoločnosti, ktorého výsledkom je analýza a zhodnotenie aktuálneho stavu spoločnosti spolu s návrhom účinných krokov potrebných pre jej ďalší úspešný rast.
Vzťahy s verejnosťou sú jednou z kľúčových oblastí pri vytváraní pozitívneho obrazu spoločnosti v očiach verejnosti. Negatívny postoj verejnosti môže byť pre spoločnosť likvidačný, preto je potrebné učiť sa vytvárať, budovať a zlepšovať vzťahy s vere…
Dostatočná znalosť mediálneho trhu a jeho fungovania je predpokladom na vytvorenie účinnej mediálnej kampane. Schopnosť využívať najefektívnejšie komunikačné kanály, zvoliť vhodný mediálny priestor a komunikovať s predstaviteľmi médií.
Krízová situácia dokáže zásadným spôsobom ovplyvniť reputáciu a dobré meno organizácie. V prípade nečakaných situácií je preto nevyhnutné byť adekvátne pripravený a zvládnuť krízovú komunikáciu. Jej základom je najmä konzistentný a koordinovaný plán.
Analýza a optimalizácioa stránky v súlade so štandardami Seo a rovnako aj návrh a správa Google AdWords a Etarget kampaní.