Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Návrhy a tlač materiálov využívaných na propagáciu firmy - letáky, vizitky. Tvorba image firmy - názov, logo, hlavičkový papier. Príprava reklamnej kampane firmy.
Poskytnutie vzorových zmlúv (nájomná zmluva, zmluva o dielo, kúpna zmluva, pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce). Na základe požiadaviek klienta úprava zmlúv na jeho podmienky.
Akreditácia v celkovom rozsahu 360 hod. 2-dvojdňové moduly na získanie konkrétnych riadiacich a komunikačných zručností.
Akreditácia v celkovom rozsahu 296 hod. 1 - 2 týždňové moduly: čo musíme vedieť o podnikaní, podnikateľský plán, poradenstvo, počítač - môj pomocník.
Akreditácia v celkovom rozsahu 304 hod. 2 - 10 dňové moduly: finančné riadenie a cenotvorba, platná legislatíva, jednoduché a podvojné účtovníctvo + nadstavba na PC, finančný plán, moderné metódy finančnej analýzy.
Akreditácia v celkovom rozsahu 312 hod. Prevažne 2 - 3 dňové moduly: zamestnanecké zručnosti, pracovno - právne minimum, telework, kariérne poradenstvo a základné počítačové zručnosti.
Marketingu - obchodné zručnosti, marketing malej firmy, prieskum trhu, psychológia predaja, reklama, cenotvorba, prezentácia firmy.
Manažmentu - získanie riadiacich a komunikačných zručností, riadenie firmy, personálny manažment, systémy riadenia kvality ISO.
Princípy a systémový prístup projektového riadenia, analýza prostredia - definícia potrieb a cieľov projektu, projektový tím, tvorba projektov v súlade s požiadavkami štrukturálnych fondov EÚ, projektový cyklus - príprava projektov, realizácia, monit…
Financií - finančné zdroje, úlohy finančného manažéra, finančné výkazy a ich vzájomné prepojenie, financie v kocke, príprava úspešného podnikateľského plánu, finančné plánovanie a finančná analýza.
Špecializované semináre - napr. rovnosť príležitostí - jeden z princípov EÚ, zamestnanecké zručnosti, motivačný seminár o podnikaní, lektorské zručnosti, telework - inovatívna forma zamestnávania.
Sú najefektívnejšou formou vzdelávania uzavretých skupín účastníkov. Ich obsahová náplň i použité metódy sú cielene vybrané podľa presne špecifikovaných požiadaviek organizátora školenia.