Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
V súlade s Vašimi potrebami bude vyselektovaná vhodná skupina potenciálnych zákazníkov, ktorú telefonicky aktívne oslovíme vyškolenými operátormi s cieľom prezentovania Vašich služieb i produktov a získania nových klientov.