Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Zahŕňa činnosť spojenú s prevádzkou obytného domu, predpisy úhrad a rozúčtovanie nákladov, zabezpečovanie opráv domu, údržby, kontrolu a preberanie realizovaných prác na dome, zabezpečovanie služieb nevyhnutných na bezpečnú prevádzku zdvíhacích zaria…
Zaoberá sa colnými službami v rámci hraničných a vnútroštátnych špedícií. Cez naše partnerské spoločnosti Auto-Motor a Bussines Partner Group zabezpečujeme komplexné logistické služby v oblasti prepravy osobných automobilov (autoprepravníky) a prepra…
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.