Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
- Pravidlá neustáleho zlepšovania - Analyzovanie príčin plytvania a strát vo výrobných procesoch - Umožnenie dosiahnutia lepších výsledkov pri použití rovnakých zdrojov – predbehnutie konkurencie - Umiestnenie Muda podľa riadenia v dome Gemba - P…
Obsah aktivity je zameraný na vystupovanie manažéra, reprezentáciu v zmysle súčasti firemnej kultúry, hodnotenie pracovníkov, vedenie rozhovorov, diplomatický protokol, spoločenskú manažérska etiketa.
Ochutnávky,prezentácie výrobkov. Sampling. Spotrebiteľské súťaže. Personálne zabezpečenie. Reporting.
Oblasť manažérskych zručností. Oblasť predajných zručností. Oblasť komunikačných zručností.
Špeciálne komunikácie, pravidlá telefonického rozhovoru, uplatňovanie priameho marketingu k zákazníkovi - podstata marketingu a základné techniky predaja, analýzy marketingového prostredia - nákupné správanie zákazníkov - marketingové plánovanie a…
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Posilniť vedomosti, zručnosti a návyky v oblasti životného prostredia, ako postupovať pri hodnotení vplyvov na životné prostredie, poznanie problematiky monitorovania a problematiky životného prostredia.