Ponuky zo štítku využitia v lokalite Bratislava (80)

Objednávková linka - pasívny telemarketing

Objednávková linka - pasívny telemarketing

Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Infolinka - pasívny telemarketing

Infolinka - pasívny telemarketing

Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Manažment pohľadávok - aktívny telemarketing

Manažment pohľadávok - aktívny telemarketing

Motivujeme Vašich klientov zachovať dohodnutú splatnosť faktúr. Ak vo svojom účtovníctve zaznamenávate pohľadávky po splatnosti, pomôžeme Vám s ich vymáhaním. Pri správe Vašich pohľadávok využijeme profesionálny, striktný, dôrazný postup a efekt tret…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Direct marketing - aktívny telemarketing

Direct marketing - aktívny telemarketing

Pre zvýšenie efektivity Vašej marketingovej kampane priamo oslovíme konkrétnych potenciálnych zákazníkov pomocou zasielania brožúr, letákov, sprievodných listov, darčekových predmetov a následne ich budeme kontaktovať aj telefonicky pre prípad zodpov…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Podpora marketingovej kampane - aktívny telemarketing

Podpora marketingovej kampane - aktívny telemarketing

Podporte svoju marketingovú kampaň a využite možnosti veľkokapacitného informovania Vašich zákazníkov cielenými Sms správami, E-mailami, listami alebo balíkmi.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Mystery calling / Mystery shopping - aktívny telemarketing

Mystery calling / Mystery shopping - aktívny telemarketing

Pomôžeme Vám identifikovať a odstrániť nedostatky v oblasti priamej komunikácie so zákazníkom.Zabezpečíme Vám nestranné hodnotenie kvality poskytovaných služieb pomocou fiktívne prejavených záujmov alebo nákupov Vašich produktov a vypracujeme návrhy …

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Uvítacie hovory (Welcome calls) - aktívny telemarketing

Uvítacie hovory (Welcome calls) - aktívny telemarketing

Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Direct marketing

Direct marketing

Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Aktualizácia a tvorba kontaktných databáz - aktívny telemarketing

Aktualizácia a tvorba kontaktných databáz - aktívny telemark…

Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Organizovanie obchodných stretnutí - aktívny telemarketing

Organizovanie obchodných stretnutí - aktívny telemarketing

Vašim obchodníkom zorganizujeme obchodné stretnutia v mene Vašej spoločnosti vo vopred definovaných regiónoch a časoch. Profesionálne kladenými otázkami priamo klientovi zistíme jeho pohľad na priebeh stretnutia. Pomocou odpovedí Vám spätne vypracuje…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Interactive Voice Response - pasívny telemarketing

Interactive Voice Response - pasívny telemarketing

Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Retenčné aktivity - aktívny telemarketing

Retenčné aktivity - aktívny telemarketing

Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Call back - pasívny telemarketing

Call back - pasívny telemarketing

Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava