Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Montážne práce technologických zariadení a konštrukcií. Montáž potrubných rozvodov, vykurovacích rozvodov a kotlov. Ponuka pracovnej sily: zámočníci, potrubári a zvárači všetkých odvetví.
Dámska biela blúzka, princeskový strih, vyštíhlená v bokoch, dve náprské vrecká. Materiál 100% bavlna, pranie pri 95C, s možnosťou chemického čistenia.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.