Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Čelný elektrický vozík so stojacim vodičom. Šírka vozíka 850 mm. Zdvih nákladových vidlíc 1,48 až 5,25 m. Zdvihové stožiare v prevedení simplex, duplex a triplex.
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Výška zdvihu nákladových vidlíc 2,76 až 5,47 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Prevádzkové napätie vozíkov 24 V (len E12 a E15) a 48 V (ostatné). Kapacita trakčných batérií o…
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Zdvih nákladových vidlíc 3,55 až 5,55 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Dĺžka nákladových vidlíc 800 až 2400 mm. Prevádzkové napätie vozíkov 80 V. Kapacita trakčných batérií…
Najmenší a najnovší rad vozíkov typu 39X. Nová koncepcia naklápacích valcov stožiara: strešné uloženie. Uloženie náprav a stožiara v gumových silentblokoch: tlmenie vibrácií. Komfortné pracovisko vodiča: nastaviteľná lakťová opierka s joystickmi, …
Komfortné pracovisko vodiča: nastaviteľná lakťová opierka s joystickmi, digitálny displej. Hydrostatický prevodník – 2 axiálne pomalobežné hydromotory bez prevodovky, diferenciálu a prevádzkovej brzdy. Priečne uloženie motora vzadu na protizávaží: …
Čelné motorové vysokozdvižné vozíky. Horizontálne i vertikálne plynule individuálne nastaviteľná lakťová opierka s integrovanými ovládacími páčkami (joystickmi) zdvíhacieho zariadenia: systém LLC, elektronický systém ovládania hydraulických proporci…
Nastaviteľný sklon stĺpika riadenia. O výške očí umiestnený združený digitálny palubný ukazovateľ s textovým displejom, akustickým varovaním a kontrolkami.
Moderná konštrukcia motorov Volkswagen. Priečne uloženie (vynikajúce využitie priestoru v šasi vozíka, dostatok miesta pre vodiča). Montáž priamo v protizávaží (optimálne tlmenie vibrácií vzhľadom na upevnenie na najväčšiu hmotu).
Ekonomický protizávažový vozík najnovšej generácie s dieselovým spaľovacím motorom. Nový 4-valcový turbodieselový motor Deutz (systém common rail) priateľský voči životnému prostrediu: nízka spotreba paliva, malé opotrebenie, nízke emisie výfukových…
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Čelné motorové vozíky pre ťažké manipulácie. Prvýkrát v histórii Linde použité hydrostatické prevodníky aj u ťažkých vozíkov (bez spojky, prevodovky, diferenciálu, brzdových obložení). Zdvih 3-9,5 m. Presné a citlivé ovládanie jazdy i zdvihu.
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…
Čelné motorové vozíky s výložníkovým ramenom pre manipuláciu s plnými kontajnermi ISO pomocou horného závesného spreaderu. Vozíky sú schopné ukladať do 3 rád pred seba a to až. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 4-stupňov…
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Nosnosť 200 až 1350 kg. Základný zdvih 2,2 až 7,4m, Standard alebo Triplex, možnosť pomocného zdvihu: + 995 mm. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový, servisné int…