Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Elektrický vysokozdvižný vozík na manipuláciu s paletami, ktoré sa nemôžu stohovať na seba. Ideálny na nakládku a vykládku áut. Nosnosť: na spodných vidliciach max. 2t, na horných vidliciach max. 1,2t, spolu max. 2t. Vodič sediaci bočne na polosed…
Vysokozdvižné vozíky s opernými ramenami a sediacim vodičom. Výška zdvihu nákladových vidlíc 1,4 až 4,7 m. Zdvihové stožiare vo vyhotovení simplex, štandard, duplex a triplex. Kapacita trakčných batérií 400 až 720 Ah. Možnosť voľby iniciálneho zd…
3 kolesový elektrický ťahač so stojacou obsluhou pre ťahanie bremien do hmotnosti 3 ton. Elektrické servoriadenie s automatickým vystredením riadiaceho kolesa a automatickým spomalením rýchlosti jazdy v zákrute. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací ele…
Čelný elektrický vozík so stojacim vodičom. Šírka vozíka 850 mm. Zdvih nákladových vidlíc 1,48 až 5,25 m. Zdvihové stožiare v prevedení simplex, duplex a triplex.
Ručne vedené protizávažové vysokozdvižné vozíky s kráčajúcou obsluhou a proporcionálnym servoriadením. Vhodné na manipuláciu tam, kde sa nedajú použiť vozíky so sediacou obsluhou, ani stohovacie vozíky s pomocnými (opornými) nohami s kolieskami (špe…
Zdvih plošiny vodiča 1,9 až 8,8 m. Vozíky možno dodať bez pomocného zdvihu alebo s pomocným zdvihom nákladových vidlíc. Možnosť práce v úzkych uličkách s vedením (mechanickým alebo indukčným). Striedavé (AC) bezúdržbové elektromotory zdvihu aj poj…
Komfortné pracovisko vodiča: nastaviteľná lakťová opierka s joystickmi, digitálny displej. Hydrostatický prevodník – 2 axiálne pomalobežné hydromotory bez prevodovky, diferenciálu a prevádzkovej brzdy. Priečne uloženie motora vzadu na protizávaží: …
Čelné motorové vysokozdvižné vozíky. Horizontálne i vertikálne plynule individuálne nastaviteľná lakťová opierka s integrovanými ovládacími páčkami (joystickmi) zdvíhacieho zariadenia: systém LLC, elektronický systém ovládania hydraulických proporci…
Nastaviteľný sklon stĺpika riadenia. O výške očí umiestnený združený digitálny palubný ukazovateľ s textovým displejom, akustickým varovaním a kontrolkami.
Moderná konštrukcia motorov Volkswagen. Priečne uloženie (vynikajúce využitie priestoru v šasi vozíka, dostatok miesta pre vodiča). Montáž priamo v protizávaží (optimálne tlmenie vibrácií vzhľadom na upevnenie na najväčšiu hmotu).
Ekonomický protizávažový vozík najnovšej generácie s dieselovým spaľovacím motorom. Nový 4-valcový turbodieselový motor Deutz (systém common rail) priateľský voči životnému prostrediu: nízka spotreba paliva, malé opotrebenie, nízke emisie výfukových…
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Vychystávacie vozíky so zdvihom plošiny vodiča 1200-4750 mm. Striedavé (AC) bezúdržbové elektromotory zdvihu aj pojazdu. Elektrické servoriadenie s automatickým centrovaním do priameho smeru. Možnosť práce v úzkych uličkách s vedením.
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…