Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Májú výborné tepelno - izolačné vlastnosti obalovej konštrukcie, má mimoriadne nízku spotrebu na vykurovanie, májú riadené vetranie so spätným získavaním tepla (rekuperácia), správna orientácia domu, energetická spotreba domu 30-50 KW/m2 za rok.
Rýchly, spoľahlivý a bezpečný spôsob odkúpenia nehnuteľnosti v hotovosti - už do 24 hodín.
Komplexné služby nielen pri financovaní, ale i pri zabezpečení automobilu alebo iného dopravného prostriedku na základe špecifikácie klienta.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Audit existujúcich zmlúv, v prípade potreby návrh riešenia ako optimalizovať (návrhy na úpravu, zmenu, prípadne zánik-vytvorenie nových zmlúv) existujúce zmlvy tak, aby vyhovovali súčasným podmienkam a situácií.
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Nové vozidlá, jazdené vozidlá, nákladné vozidlá, motocykle, štvorkolky, technológie, It technológie, zdravotnícke zariadenia, gastrozariadenia, kozmetické salóny.
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…