Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Líniové stavby, vodné stavby, stavby a zariadenia pre dopravu, spoje a telekomunikácie.
Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.
Vrtné práce pre účely Ig a Hg prieskumu, pre budovanie monitorovacích systémov, čerpacie skúšky, vŕtanie studní.
Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…
Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…
Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…
Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.
Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …
komplexné poskytovanie služieb na základe zákona 355/2007 o ochrane podpore a rozvoji verejného zdravia -výkon vstupných hygienických auditov, následych reauditov, kategorizácie, spravovanie príslušnej domumentácie - výkon komplexnej škály lekársky…
Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.
Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.
Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.
Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).