Nabídky ze štítku výkonov (79)

Posudzovanie vplyvov činnosti na životné prostredie

Posudzovanie vplyvov činnosti na životné prostredie

Líniové stavby, vodné stavby, stavby a zariadenia pre dopravu, spoje a telekomunikácie.

Ponuka od dodávateľa:' GEOSTA s.r.o., Považská Bystrica

Uvítacie hovory (Welcome calls) - aktívny telemarketing

Uvítacie hovory (Welcome calls) - aktívny telemarketing

Uvítacie hovory sú excelentnou možnosťou začatia budovania si lojálnosti zákazníkov hneď od vzniku Vášho obchodného vzťahu. Zistíme ako bol zákazník spokojný s predajným procesom, pomôžeme mu so základnou konfiguráciou produktu.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Vrtné práce

Vrtné práce

Vrtné práce pre účely Ig a Hg prieskumu, pre budovanie monitorovacích systémov, čerpacie skúšky, vŕtanie studní.

Ponuka od dodávateľa:' GEOSTA s.r.o., Považská Bystrica

Aktualizácia a tvorba kontaktných databáz - aktívny telemarketing

Aktualizácia a tvorba kontaktných databáz - aktívny telemark…

Zaktualizujeme Vašu databázu o požadované údaje, čím získate aj informácie o aktuálnych preferenciách Vašich zákazníkov. Pri kontaktovaní klientov navyše zabezpečíme predaj Vašich produktov a služieb, skĺbený s prieskumom spokojnosti Vašich zákazníko…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Up-Sell  & Cross- Sell aktivity - aktívny telemarketing

Up-Sell & Cross- Sell aktivity - aktívny telemarketing

Oslovíme Vašich súčasných zákazníkov s ponukou vyššieho modelu produktu (Up-Sell) alebo im predložíme ponuku na kúpu ďalších produktov Vašej spoločnosti (Cross-Sell). Predajný proces umožní aktívne oslovovanie a efektívne využitie potenciálu Vašich z…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Direct marketing

Direct marketing

Okrem iného zabezpečujeme: vytváranie vlastných aplikácií, podrobný reporting, monitorovanie práve prebiehajúcich hovorov, nahrávanie a zálohovanie hovorov, nahrávanie hlások pre infolinky a Ivr, vloženie špecifickej hudby, resp. informácií pre klien…

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Retenčné aktivity - aktívny telemarketing

Retenčné aktivity - aktívny telemarketing

Spokojnosť a lojalita aktuálnych zákazníkov patrí medzi jeden z najdôležitejších faktorov úspechu spoločnosti. Pomocou vhodne nasmerovaných aktivít Vám umožníme zastaviť odchod klientov ku konkurencii.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Interactive Voice Response - pasívny telemarketing

Interactive Voice Response - pasívny telemarketing

Automatický hlasový strom umožňuje interaktívne spojenie so zákazníkom. Ideálne riešenie pre Infolinku je kombinácia Ivr a operátora, pričom je zabezpečené správne triedenie hovorov podľa tematiky, produktu a zvoleného jazyka.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Telefonický prieskum trhu a spokojnosť zákazníkov - aktívny telemarketing

Telefonický prieskum trhu a spokojnosť zákazníkov - aktívny …

Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

poskytovanie pracovnej zdravotnej služby

poskytovanie pracovnej zdravotnej služby

komplexné poskytovanie služieb na základe zákona 355/2007 o ochrane podpore a rozvoji verejného zdravia -výkon vstupných hygienických auditov, následych reauditov, kategorizácie, spravovanie príslušnej domumentácie - výkon komplexnej škály lekársky…

Ponuka od dodávateľa:' MIOMED s.r.o, Bratislava

Cena: na základe požiadavky dohodou

Call back - pasívny telemarketing

Call back - pasívny telemarketing

Na vašej webovej adrese zadá zákazník svoje telefónne číslo a my ho budeme kontaktovať. Zistíme jeho priania a požiadavky a zodpovieme otázky.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Help Desk / Service Desk - pasívny telemarketing

Help Desk / Service Desk - pasívny telemarketing

Sprocesujeme technickú podporu Vašich produktov a služieb od základných až po komplexné otázky.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Objednávková linka - pasívny telemarketing

Objednávková linka - pasívny telemarketing

Zabezpečíme prevzatie objednávky, prípadne poradíme zákazníkom pri výbere správneho produktu.

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava

Infolinka - pasívny telemarketing

Infolinka - pasívny telemarketing

Zabezpečíme informovanosť zákazníkov o Vašich produktoch a službách prostredníctvom Infolinky. Požiadavky môžeme spracovávať 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Ponúkame: Bezplatné číslo (0800), zvýhodnené číslo (0850) či prémiové číslo (0900).

Ponuka od dodávateľa:' eCall a.s., Bratislava