Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Efektívne dospieť k obchodnej dohode. Vyjednať najlepšie podmienky. Jasná dohoda bez konfliktov. Obsah seminára: Komunikácia – neverbálna a verbálna. Transakčná analýza – dohoda win:win. Aktívne počúvanie, otázky a reflexia. Zvládanie námietok…
Tréning pomáha účastníkom poznať a zdokonaliť sa vo vyjednávacích zručnostiach a cieľom uzavrieť vzájomnú dohodu medzi partnermi. Typy vyjednávania tvrdé vyjednávanie, mäkké vyjednávanie, principiálne vyjednávanie.
Osvojiť si nástroje na zvládanie konfliktných situácií v bežnom živote aj v práci. Vedieť konflikt riešiť, vedieť úspešne argumentovať a vyjednávať. Konflikty nevyhľadávať, ale ani sa ich nebáť.
Obsah: Súhrn poznatkov interpersonálnej komunikácie. Stratégia vyjednávania. Model vyjednávania Edict. Vstup, diagnóza, ovplyvňovanie, uzavretie dohody, prechod. Psychológia vyjednávania.
Jednodňový tréningový kurz so základnými vyjednávacími taktikami, s poukázaním na najbežnejšie chyby a ako sa im vyhnúť. Termín realizácie: 21.3.2018
Cieľová skupina - Manažéri a reprezentanti spoločností vo výrobnej, nevýrobnej sfére a verejnom sektore. Metódy - Prednáška, diskusia, brainstorming, interaktívne na zážitok orientované metódy, modelové situácie - zadanie úloh a cvičení, návrhy rieše…
Proces kolektívneho vyjednávania, uzatváranie a rozširovanie kolektívnych zmlúv. Pripravili sme pre Vás školenie na tému kolektívneho vyjednávania, kolektívnych sporov, kolektívnych zmlúv, ich obsahu, schválených zmien v Zákonníku práce, ktoré ho ov…
Tréningový kurz je zameraný na zvládnutie a uplatnenie najúčinnejších metód a techník vyjednávania/rokovania a presviedčania v procese komunikácie s obchodným partnerom a partnerom na pracovisku - nadriadeným i podriadeným.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako sa presadiť u klienta a vyjednávanie pre svoj cieľ.
Popis:1.Rozvoj obchodníckych zručností.2.Telemarketing.3.Starostlivosť o zákazníka.4.Vyjednávanie.5.Komunikácia s ťažkým zákazníkom.6.Efektívna prezentácia pre zákazníkov.
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Kurz Predaj a získaj, je zameraný na rozvoj obchodných zručností. Pripraví účastníkov na zvládanie situácií v osobnom predaji, od vyhľadania a oslovenia potenciálneho zákazníka, otvorenie obchodného rokovania, vyjednávanie a uzatvorenie obchodného ro…
Mäkké zručnosti („soft skills“) - Efektívna komunikácia (verbálna aj neverbálna) - Tímová práca a tvorivosť - Riešenie konfliktov - Asertívna komunikácia - Ochrana proti manipulácii - Vyjednávanie a argumentácia - Sebariadenie - Prezentačné z…