Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Vyjednávanie – charakteristiky. Prejavy typov partnerov a vhodné reakcie na ich správanie. Definícia hlavných cieľov vo vyjednávaní. Komunikácia s obchodným partnerom – prirodzená postupnosť, priebeh. Argumentácia, námietky, konfliktný zákazní…
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Obsah: Osobnosť prezentátora (motivácia, silné a slabé stránky). Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Prirodzená štruktúra prezentácií. Časovanie a segmentácia prezentácií.
Je to zmluvný vzťah, zaväzujúci našu firmu udržiavať zariadenie na Vami požadovanej úrovni bez ohľadu na naše náklady servisu. Nevznikajú Vám žiadne ďalšie náklady na prevádzku, takže presne viete za čo budete platiť počas doby zmluvného vzťahu.
Obsah: Podstata komunikácie (verbálna a neverbálna stránka). Aký som a ako komunikujem. Aké sú komunikačné štýly a ich prejavy. Ako reagovať na jednotlivé typy. Verbálne a neverbálne prejavy – ako ich cielene prispôsobiť účelu. Asertívna argumentáci…
Zoznámenie účastníkov s celou problematikou marketingu, vysvetlenie jednotlivých oblastí na praktických príkladoch a prípadových štúdiách.
Tréning je zameraný na využitie kreatívneho potenciálu človeka. Účastníci získajú na tréningu vedomosti o jednej z kľúčových kompetencií pre 21 storočie, kreativite, oboznámia sa s prekážkami, ktoré im bránia využívať vlastný potenciál a spôsoboch, a…
Zážitkovou formou naučiť účastníkov efektívne využívať svoje danosti, vedomosti a skúsenosti. Podporiť celkový rozvoj osobnosti jednotlivca a prispievať tak k jeho duševnej rovnováhe. Absolventi budú schopní ľahšie odolávať stresom a identifikovať sv…