Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tejto odbornej oblasti je, aby si každý účastník osvojil svoje zručnosti potrebné na presvedčivú prezentáciu stanovených zámerov alebo firmy. Lektor učí účastníkov logicky štruktúrovať svoju prezentáciu.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Poslednou vzdelávacou aktivitou zameranou na všeobecné manažérske zručnosti je oblasť venovaná organizácii a jej riadeniu. Prostredníctvom teoretických modelov a príkladov z praxe bude účastník schopný chápať: •charakteristiku organizácií •ciele a …
Na praktických príkladoch sa trénujú body, s ktorými bude účastník/čka konfrontovaný/á vo zvláštnych situáciách na veľtrhoch.