Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Vozíky majú veľmi dobrú manévrovacie schopnosti a malý rádius otáčania. Dva asynchrónne motory (Ac), na každej predné koleso jeden, sú riadené originálne elektronikou svetových výrobcov zápisnicu a Danaher.
Najčastejšie používaný vysokozdvižný vozík. Je používaný s originálnymi japonskými motormi Nissan v kombinácii benzín / Lpg alebo len benzín.
Tieto vysokodvižné vozíky s Lpg pohonom sú už z kategórie vyšších nosnosťou. Motory Gm 4,3 L – šesťvalec do V je v priemyselnom prevedení a vyznačuje sa dlhou životnosťou a spoľahlivosťou.
U tohto stroja sa používajú prevodovky Nissan. Vozík je možné prevádzkovať ako na pohon benzínový, tak na Lpg. V prípade, že dôjde na vozíku fľašu s plynom, jednoducho sa prepne na benzínový pohon a môže ďalej pokračovať vo svojej činnosti.
Tieto vysokodvižné vozíky s benzínovým pohonom sú prevažne skladom v prevedení s nosnosťou 1800 kg, pretože cenový rozdiel oproti nosnosti 1500 kg je malý.
Vozík je vyrábaný s originálnymi japonskými motormi Cummins o výkonu 138 Kw a krútiacim momentom 786 Nm. Prevodovky sú nemecké Zf. Dvojmontáž kolies vpredu a zavesenie vidlíc Pin Type je štandardom.
Je vyrábaný s originálnymi japonskými motormi Cummins s výkonom 84 KW a krútiacim momentom 488Nm.
Vysokozdvižný vozík s vyššou nosnosťou nájde uplatnenie predovšetkým v kovovýrobe, spracovanie druhotných surovín a odpadov a aplikáciách vyžadujúcich vyššiu nosnosť za veľmi zaujímavú cenu.
Tieto vysokodvižné vozíky s dieselovým pohonom sú skladom. Motory Yanmar alebo Isuzu, na želanie potom Xinchai, ktoré používa väčšina svetových výrobcov manipulačnej techniky, sú v priemyselnom prevedení a vyznačujú sa dlhou životnosťou a spoľahlivos…
Tieto vysokodvižné vozíky sú prevažne skladom, väčšinou v prevedení s nosnosťou 1800 kg. Vozíky sú najčastejšie v prevedení zdvíhacieho zariadenia duplex vrátane vysokého voľného zdvihu. Vozíky sú pripravené k dodatočnej montáži vyhrievaných oceľovýc…