Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Kurz je zameraný na oblasť riadenia časových aktivít podnikateľa, jeho cieľov, plánovania a rozhodovania, organizácie pracovného dňa, kontroly časových termínov a komunikačných techník a metód napomáhajúcich odstraňovaniu stresu a komunikačných barié…
Tréningový kurz je zameraný na nácvik používania asertívneho prístupu v obtiažnych situáciách interpersonálneho styku.
Tréningový kurz je zameraný na praktický výcvik osvojenia si základných zručností tímovej práce, ktorá je primárnou podmienkou k dosiahnutiu totálnej kvality všetkých procesov riadenia, výroby a služieb vo firme.
Tréningový kurz je zameraný na zvládnutie a uplatnenie najúčinnejších metód a techník vyjednávania/rokovania a presviedčania v procese komunikácie s obchodným partnerom a partnerom na pracovisku - nadriadeným i podriadeným.
Tréningový kurz je zameraný na zvládnutie moderných techník a zručností profesionálnej prezentácie osoby manažéra, firmy alebo produktu/služby.
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si základných vedomostí, zručností a techník manažérov a pracovníkov v oblasti efektívnej reklamy (tlač, PR) a komunikácie s klientom.
Tréningový kurz je zameraný na tvorbu profesionálneho imidžu manažéra/obchodníka dodržiavaním pravidiel spoločenskej etikety a obchodného/diplomatického protokolu, vhodného vystupovania a správnej estetiky zovňajšku.
Tréningový kurz je zameraný na praktické osvojenie a rozvoj techník manažérskych zručností motivácie pomocou motivačného programu a vybudovanie efektívneho motivačného prostredia so zameraním na kvalitu práce, produktov a služieb.
Tréningový kurz je zameraný na vybudovanie efektívnej komunikačnej siete z pohľadu interpersonálnych vzťahov vo firme.
Tréningový kurz je zameraný na praktické osvojenie a rozvoj manažérskych štýlov riadenia založených na modernom svetovom trende úspešných firiem.
Cieľom je zvládnutie kľúčovej zručnosti úspešných manažérov - delegovania úloh a činností v procesoch riadenia, výroby a služieb.
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si aktívnych a tvorivých synektických metód vedenia manažérskych/pracovných tímov, efektívneho moderovania porád, tvorivého riešenia problémov a metód plánovania a riadenia projektov, ktorých cieľom je zvyšo…
Tréningový kurz je zameraný na zákaznícke systémy riadenia kvality - totálne riadenie kvality Tqm a filozofiu neustáleho zlepšovania kvality procesov podľa princípov Dr. Deminga.
Tréningový kurz je zameraný na kvalitu procesov riadenia, výroby a služieb. Tqm vhodne dopĺňa systém noriem Iso 9000 a posúva jeho pôsobenie smerom od externého k internému zákazníkovi.
Tréningový kurz je zameraný na zvýšenie schopnosti úspešného jednania v styku s podriadeným a nadriadeným, klientom a partnerom. Prináša praktické skúsenosti, ktoré účastníkom pomôžu zvýšiť pravdepodobnosť dosiahnutia cieľa v komunikácii.