Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Definovanie potrieb rozvoja zručností, schopností a skúseností s ohľadom na aktuálne ciele firmy a realitu trhu práce, špecifikácia individuálnych potrieb rozvoja zamestnancov (kľúčových či všetkých), príprava plánu tréningu a rozvoja s kalkuláciou n…
Cieľom tréningu je osvojenie a zlepšenie si zásad úspešného vystupovania pred obecenstvom a poslucháčmi, efektívnych foriem sebaprezentácie, ako aj prezentácie svojej firmy a jej produktov.
Kladie dôraz výlučne na vedomé prežitie pomocou spolupôsobiacich účastníkov tréningu.
Tréningová vzdelávacia aktivita otvárajúca účastníkom pohľad na komunikáciu ako elementárny spôsob interakcie. Spôsoby, formy a ostatné členenia komunikácie umožnia účastníkom nachádzať komunikačné kanály s maximálnou efektivitou. Počas tréningu sa p…
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne.
Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka, nájsť nové možnosti starostliv…
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako bez emócií riešiť konflikty, využiť asertívne správanie v manipulácií a v komunikácií. Pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, predajcovia, ktorí vstupujú do kontaktu s kl…
Cieľom tréningu je získať vybrané tzv. soft zručnosti manažéra, osvojiť si základné vedomosti a získať základné zručnosti, potrebné pre efektívne fungovanie manažéra.
Koncepcia tréningu stavia na cieľoch firmy a účastníkov. V pracovnej skupine sa účastníci učia metodicky zvládnuť ich aktuálne problémové situácie.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov aby stretnutie bolo profesionálne a ako zaujať a získať zákazníka. Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.